Wycieczka do Krakowa

Dnia 15 grudnia 2017 r. klasa 1 A i 1 B wybrały się na wycieczkę do Krakowa. Zwiedzanie zaczęliśmy od Akademii Górniczo – Hutniczej, po której oprowadzał nas Pan mgr inż. Hubert Bubrowski, odpowiedzialny za kontakty z młodzieżą.

Odwiedziliśmy wydział automatyki i robotyki, gdzie zobaczyliśmy jak działają maszyny zbudowane przez studentów, którzy w ten sposób wprowadzili matematykę i fizykę w ruch. Następnie odwiedziliśmy wydział elektroenergetyki, gdzie został nam przedstawiony sposób działania piorunów na budynki i sposób rozchodzenia się prądu. Ostatnim miejscem był wydział górnictwa, gdzie zwiedziliśmy Muzeum kopalni węgla kamiennego.

Przerwę obiadową spędziliśmy w okolicach Rynku, gdzie właśnie trwał Jarmark Bożonarodzeniowy.

Ostatnim punktem naszej wycieczki był Teatr Bagatela – tam obejrzeliśmy spektakl Boeing, boeing – odlotowe narzeczone. Opowiada on historię Max`a, którego życie uczuciowe regulowane jest przez międzynarodowy rozkład lotów.
Z teatru wyszliśmy z uśmiechem na ustach i ruszyliśmy do autobusu, by rozpocząć podróż do Jastrzębia.